Entregados los XXVIII Premios de Publicidade en Galego

El Parlamento de Galicia acogió esta semana el acto de entrega de la XXVIII edición de los Premios de Publicidade en Galego. Unos galardones convocados conjuntamente por el Parlamento de Galicia, la Secretaría Xeral de Política Lingüística de la Xunta y el Foro Enrique Peinador.

Campañas premiadas
El CIPF de Leixa, en la categoría centro educativo, con el trabajo titulado «Cambio climático»; el Consello Regulador da Denominación de Orixe Ribeiro, en la categoría Internet, por el anuncio Treixadura-Modo Ribeiro, de la Agencia Nasas; Aqualia, en la categoría prensa escrita, con «A agua en Vigo é de alta calidade», de Ecovigo Publicidad; la Asociación PuntoGal, en la categoría radio, con «Abre na rede», de la agencia quattro idcp; y R Cable y Telecable Telecomunicaciones, en la categoría televisión, con «Vai escampar»,  de la agencia quattro idcp, fueron las entidades premiadas en la presente edición.

El jurado acordó también una mención de honor para la empresa Sistemas de Seguridad A1.

El presidente del Parlamento de Galicia, Miguel Ángel Santalices Vieira, resaltó, en su intervención, la creciente “capacidade de convocatoria” del galardón. Se trata, a su parecer, de un “crecemento paralelo ao proceso de revitalización da lingua galega, hoxe felizmente asentada nos diferentes ámbitos sociais e culturais”.

El gallego, la clave del éxito
Con todo, quiso recordar Santalices, “a lingua galega continúa necesitada de impulso e sensibilidade por parte de todos”. Destacó así que para conseguir su plenitud el gallego precisa “da presenza nas redes e no universo audiovisual”.

El titular del Legislativo autonómico apuntó que la convocatoria de estos premios surge “desde o convencemento de que o galego é un idioma acaído para a realización de campañas publicitarias de éxito” y “sempre, por suposto, desde o noso compromiso inquebrantable coa lingua propia de Galicia”.

Para Santalices, “en ocasións facer una campaña en galego pode constituír a clave do éxito, pola expresividade e o sentimento que a nosa lingua é capaz de transmitir”.

De este modo, el presidente de la Cámara insistió en destacar el “acerto” de las iniciativas premiadas y de “tantas outras que reportaron e seguen reportando notables éxitos aos seus promotores”, en tanto que “empregan unha lingua que sae e chega ao corazón das galegas e galegos”.

El acto contó también con las intervenciones del secretario general de Política Lingüística de la Xunta, Valentín García, y del presidente del Foro Enrique Peinador, Xosé González, además del representantes de los galardonados.